Mokiniai kūrė svajonių mokyklą

Susėdę ratu, trečios klasės mokiniai dalijosi savo idėjomis ir svajonėmis, kaip galėtume praturtinti mokyklos gyvenimą. Ypač vertinga buvo tai, kad diskusijoje dalyvavo ir būsimos mokytojos iš Prancūzijos (studentės, kurios mūsų mokykloje jau mėnesį atlieka praktiką), kurios taip pat sėdėjo rate kartu su vaikais. Jų ilgalaikė stažuotė klasėje jau spėjo sukurti ryšį su mokiniais, ir tai buvo matyti iš šiltos bendravimo atmosferos.

Dalinamės mokinių svajonėmis

Kūrybiškumo ir kultūros erdvės

Mokiniai labai aiškiai išreiškė norą turėti daugiau erdvės kūrybiškumui ir menui. Jie pasiūlė organizuoti muzikos šventes, kuriose vaikai galėtų groti ir dainuoti koncertuose. Taip pat buvo išreikštas noras turėti didesnes bibliotekas ir skaityklas, kad vaikai turėtų daugiau erdvės skaityti ir tyrinėti. Buvo netgi pasiūlyta įvesti specialią knygų skaitymo dieną, kai visa mokyklos diena būtų skirta tik skaitymui.

Teatro menas taip pat buvo svarbi tema – vaikai norėtų daugiau teatro pamokų, kurios leistų jiems lavinti saviraiškos įgūdžius ir kūrybiškumą.

Ugdymo inovacijos

Mokiniai išreiškė norą, kad mokytojai dėstytų be vadovėlių, su atspausdintomis užduotimis, anglų kalbos užduotimis, kūrybiniu rašymu ir įvairiomis rašymo technikomis.

Vaikai taip pat pasiūlė, kad fizinis ugdymas vyktų rateliuose, o mokytojai kartu su vaikais sėdėtų rate, o ne ant atskirų kėdžių, sukuriant lygiavertės bendruomenės jausmą.

Emocinė gerovė

Emocinis intelektas taip pat buvo svarbi tema – vaikai norėtų mokykloje įdiegti Kimochi programą, kuri padėtų jiems geriau suprasti ir valdyti savo emocijas. Jie taip pat pasiūlė iniciatyvą „Stop nemalonu“, siekiant skatinti pagarbą ir draugišką elgesį.

Žaidimų ir kūrybiškumo dienos

Vaikai sugalvojo daug įdomių idėjų specialioms mokyklos dienoms:

  • Stalo žaidimų diena kartą per savaitę
  • DnD (Dungeons and Dragons) diena su vaidmenimis
  • Gyvūnų diena, kai vaikai galėtų atsivesti savo augintinius
  • Valymo dienos, kai vaikai patys tvarkytų klasę
  • Paskutinė mėnesio diena be pamokų
  • „Spalvų dienos“ – dvi dienos per metus, kai mokiniai apsirengia pasirinkta spalva

Fizinė aplinka ir veikla

Vaikai svajoja apie:

  • Chameleonų erdvę, kur būtų gyvų chameleonų
  • Mokyklos baseiną
  • Geriau valomus tualetus
  • Ketvirtojo aukšto pristatymą
  • Arklių jodinėjimo būrelį
  • Daugiau šokių būrelių ir pasirodymų
  • Ilgesnes pertraukas, kaip jau turi jų klasė

Ypatingi renginiai

Mokiniai pasiūlė organizuoti:

  • „Red Hot Chili Peppers“ koncertą
  • Mokyklos „flashmob“ renginį, kai visa mokykla susirinktų į vieną vietą

Mokinių įtraukimas į mokymą

Ypač įdomi buvo idėja, kad kiekvienas vaikas galėtų pravesti po pamoką arba dieną kitiems vaikams – tai skatintų atsakomybės jausmą ir leistų patirti mokytojo vaidmenį.

Bendravimas ir santykiai

Vaikai išreiškė norą, kad mokytojai būtų supratingesni, kai vėluojama, ir kad vasaros atostogų metu mokytojai parašytų bent po vieną laišką vaikams – tai sustiprintų ryšį tarp mokytojų ir mokinių.

Visų šių idėjų gausa rodo, koks kūrybiškas ir atviras yra mūsų trečių klasių mokinių kolektyvas. Daug šių idėjų neabejotinai bus įgyvendinta, o kai kurios jau dabar įkvepia mokyklos bendruomenę ieškoti naujų būdų, kaip praturtinti mokymosi aplinką.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas