Už įtraukųjį ugdymą ir ugdymo pagalbą progimnazijoje atsakingas asmuo
Dirba 48 kabinete. Tiesiogiai kuruoja ugdymo pagalbos specialistus ir užsienio kalbos mokytojus. Atsakinga už įtraukiojo ugdymo organizavimą progimnazijoje, rūpinasi ugdymo renginiais. Vadovauja Vaiko gerovės komisijai ir Metų veiklos plano įsivertinimo grupėms.
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietūs |
Priėmimo valandos |
---|---|---|---|
Pirmadienis |
7.30 – 16.00 |
12.00 – 12.30 |
14:00 - 16:00 |
Antradienis |
7.30 – 14.00 |
12.00 – 12.30 |
|
Trečiadienis |
7.30 – 14.00 |
12.00 – 12.30 |
|
Ketvirtadienis |
7.30 – 16.00 |
12.00 – 12.30 |
|
Penktadienis | 7.30 – 11.30 | 12.00 – 12.30 |
|
Kontaktai
Mobilusis +370 672 56 741
Įsteigti pagalbos specialistų etatų pareigybės nuo 2024-10
|
Skirta |
Naudojama |
---|---|---|
Psichologas | 3,00 | 3,00 |
Logopedas | 4,50 | 2,50* |
Socialinis pedagogas | 3,00 | 3,00 |
Specialusis pedagogas | 4,25 | 3,00* |
Karjeros specialistė | 1,00 | 1,00 |
Mokytojo padėjėjas | 12,50 | 11,25* |
* Laisvoms pagalbos specialistų pareigybėms ieškome naujų darbuotojų. Norėtumėte dirbti? Kviečiame kreiptis į direktoriaus pavaduotoją ugdymui (pagalbai) aukščiau nurodytais kontaktais.
Dirbantys pagalbos specialistai
Mokyklos aplinkos pritaikymas
Mokykla viršija projektinį pajėgumą ir neturi ramybės, nusiraminimo erdvių. Yra didelis triukšmingumo lygis. Trūksta ugdymosi patalpų.
Fizinės aplinkos pritaikomumas įvairių poreikių mokinimas Statis el. sistemos duomenimis >>>.
Informacija dėl mokinių pavežėjimo ir/ar galimo kompensavimo >>>.
Mokyklos bendruomenės pasirengimas
Pedagogų pasirengimas
Progimnazija yra įsipareigojusi kurti įtraukią ir palaikančią mokymosi aplinką visiems mokiniams. Siekdami šio tikslo, mes įgyvendiname keletą svarbių iniciatyvų, kurios padeda mokytojams ir mokiniams pasiekti aukščiausią ugdymosi efektyvumą. Štai keletas svarbiausių mūsų veiklų:
Elektroninė dalijimosi resursais sistema
Kuriame išsamų elektroninį resursų dalijimosi portalą (Google diske), kuriame pedagogai gali lengvai pasiekti ir pasidalinti pritaikytomis mokymo medžiagomis, atmintinėmis ir atramine medžiaga. Ši sistema leidžia mokytojams efektyviai naudotis naujausiomis ugdymo priemonėmis ir metodais, užtikrinant, kad visi mokinių poreikiai būtų patenkinti.
Pedagogų susitikimai su pagalbos specialistais, aptariant konkrečius atvejus
Mūsų pedagogai reguliariai susitinka su specialiosios pedagogikos specialistais, kad aptartų, kaip geriausiai pritaikyti ugdymo metodus atitinkamoms klasėms. Šie susitikimai skirti dalintis žiniomis ir patirtimi, taip pat aptarti naujausias mokymo strategijas, kurios padeda geriau suprasti ir įgyvendinti įtraukiojo ugdymo principus.
Naujos įtraukiojo ugdymo praktikos klasėse
Mokykla pradėjo taikyti naują praktiką, kurioje specialioji pedagogė dirba klasėse kartu su mokytojais. Ši iniciatyva jau parodė teigiamą poveikį mokinių įsitraukimui ir pažangai. Kol kas praktika įgyvendinama tik tam tikrose klasėse, tačiau jau matome puikius rezultatus, kurie skatina mūsų siekį toliau plėtoti šią veiklą.
Pozityvaus elgesio palaikymo ir intervencijos sistemos diegimas
Mūsų pedagogai dalyvauja tęstiniame mokymosi procese, kurio metu jie mokosi, kaip efektyviai diegti įtraukties praktikas, įskaitant pozityvaus elgesio palaikymą ir intervencijas. Per pastaruosius mokymus, kurie apėmė 24 akademines valandas, mokytojai įgijo vertingų įgūdžių, kurie padeda skatinti teigiamą mokymosi aplinką mokykloje.
Šios iniciatyvos yra dalis mūsų pastangų užtikrinti, kad kiekvienas mokinys mūsų mokykloje jaustųsi vertinamas, palaikomas ir įtrauktas į bendruomenę. Mes esame įsipareigoję teikti aukščiausios kokybės ugdymą, atitinkantį kiekvieno mokinio individualius poreikius.
Mokinių tėvų informavimas apie įtraukiojo ugdymo principus
-
Įtraukties principo įgyvendinimo gairės mokykloje (Įtraukties principo gairės) >>>
-
Pozityvaus elgesio palaikymo ir intervencijos sistema ugdymo įstaigoje >>>
-
Įtraukiojo ugdymo link: vertybės, požiūris ir susitarimai >>>