Vilniaus Antakalnio progimnazijos bendruomenė mokosi apie pozityvaus elgesio palaikymo sistemą

  • Paskelbta: 2024-02-23
  • Kategorija: Renginiai

Vilniaus Antakalnio progimnazija žengia svarbius žingsnius siekdama sukurti saugesnę, pozityvesnę ir įtraukesnę mokymosi aplinką visiems savo nariams. Mokinių atostogų metu mokyklos mokytojai, pagalbos specialistai, administracija ir kiti darbuotojai dalyvavo specialiuose mokymuose, skirtuose pozityvaus elgesio palaikymo sistemai įgyvendinti. Ši iniciatyva atspindi mokyklos įsipareigojimą ugdyti ne tik akademinį, bet ir socialinį bei emocinį mokinių intelektą.

Pozityvaus elgesio palaikymo ir intervencijos sistema – tai moksliniais tyrimais pagrįsta, tarptautiniu mastu įvertinta praktika, kuri skatina teigiamą elgesį mokykloje ir mažina netinkamo elgesio atvejus. Ši sistema grindžiama trimis pagrindiniais principais: išmatuojamais rezultatais, įrodymais pagrįstomis intervencijomis bei duomenimis, kurie padeda priimti veiksmingus sprendimus. Sistema taip pat pabrėžia svarbą teikti universalias, taikytinas visiems mokiniams, prevencines priemones, kartu nepamirštant individualizuoto dėmesio tiems, kuriems reikalinga papildoma pagalba.

Mokymų metu dalyviai turėjo galimybę ne tik gilintis į teorines žinias, bet ir atlikti praktines užduotis, kurios padėjo geriau suprasti, kaip efektyviai taikyti pozityvaus elgesio principus kasdieniame bendravime su mokiniais. Didelis dėmesys buvo skiriamas mokyklos vertybių gryninimui ir bendruomenės vertybinių orientyrų stiprinimui, kuris yra būtinas norint užtikrinti visapusišką mokinių raidą.

Viena iš pagrindinių mokymų temų buvo mokinių savijautos gerinimas. Buvo aptartos įvairios strategijos, kaip sukurti aplinką, kurioje kiekvienas mokinys jaustųsi vertinamas, suprastas ir palaikomas. Pabrėžta, kad pozityvus palaikymas ir teigiamų santykių skatinimas mokykloje gali ženkliai prisidėti prie mokinių motyvacijos ir mokymosi pasiekimų didėjimo.

Dalyviai taip pat diskutavo apie praktinius būdus, kaip integruoti pozityvaus elgesio palaikymo principus į kasdienę mokyklos veiklą. Tai apėmė metodikas, kaip skatinti mokinių aktyvumą, įtrauktį bei atsakomybę, ir kaip formuoti atpažinimą bei paskatinimus už pozityvų elgesį ir asmenines pastangas.

Mokymai buvo svarbus žingsnis siekiant sukurti mokyklos aplinką, kurioje kiekvienas mokinys gali pasiekti savo maksimalų potencialą tiek akademiniu, tiek asmeniniu lygmeniu. Vilniaus Antakalnio progimnazija tęsia darbą šioje kryptyje, siekdama ne tik akademinių rezultatų, bet ir visapusiškos mokinių gerovės.

Tikime, kad kiekvieno mokinio gerovė ir emocinė būklė yra neatskiriama sėkmingo mokymosi proceso dalis. Dėkojame kiekvienam Mokytojui, kuris dalyvavo! Džiaugiamės, kad mokymosi procesą įsitraukė didžioji dauguma mokytojų bendruomenės (turėjome net 60 dalyvių!). AČIŪ už nuolatinį tobulėjimą!

Nuotraukos:
Agnė Motiejūnė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas