Progimnazijoje sudaromos vadovų (auklėtojų), švietimo pagalbos specialistų, mokytojų metodinės grupės pagal mokymo dalykus, sritis ar klasių koncentrus. Konkrečias mokytojų bei švietimo pagalbos grupes nustato Progimnazijos taryba dvejiems metams.
Metodinei grupei vadovauja jos narių slaptu balsų dauguma išrinktas pirmininkas (jam nesant jo pavaduotojas taip pat išrinktas narių slaptu balsų dauguma) dalyvaujant ne mažiau kaip 2/3 grupės narių.
Metodinės grupės priima sprendimus paprasta balsų dauguma, dalyvaujant daugiau nei pusė jos narių.
Kiekvienas narys turi po vieną balsą.
Balsams pasiskirsčius po lygiai lemia pirmininko balsas.
Metodinių grupių veiklą koordinuoja Progimnazijos direktoriaus paskirtas padalinio vadovas ir (ar) įgaliotas asmuo.
Metodinės grupės skirtos mokytojams, klasių vadovams (auklėtojams) kartu su švietimo pagalbos specialistais pasirengti formaliai ir neformaliai ugdyti mokinius.
Jų kompetencija: planuoti, aptarti, derinti ir akredituoti ugdymo turinį (programas, mokymo ir mokymosi metodus, kontekstą, mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo būdus, mokymo (-si) ir ugdymo (-si) priemones bei patyrimą), pritaikyti jį mokinių individualioms reikmėms, nagrinėti praktinę veiklą, plėtoti mokytojų profesinės veiklos kompetencijas, suderintas su Progimnazijos strateginiais tikslais, ir kartu siekti mokinių ir Progimnazijos pažangos.
Metodinės grupės siūlo mokytojų, klasių vadovų (auklėtojų) ir švietimo pagalbos specialistų metodinės veiklos prioritetus, kvalifikacijos tobulinimo poreikius, kuriuos numato Progimnazijos strateginiame, veiklos metų ir ugdymo planuose.
Metodinių grupių veikla orientuota į mokytojų kūrybiškumą ir atsakingumą, mokymąsi kartu.
Metodinės grupės inicijuoja pedagoginių inovacijų diegimą Progimnazijoje.
Metodinių grupių nariai inicijuoja, planuoja ir įgyvendina siūlymus dėl ugdymo turinio formavimo ir jo įgyvendinimo organizavimo gerinimo, gerosios patirties sklaidos ir bendradarbiavimo tarp metodinių grupių.
Metodinės grupės priima sprendimus balsų dauguma, dalyvaujant daugiau nei pusė jos narių.
Metodinių grupių veiklą koordinuoja Progimnazijos direktoriaus paskirtas padalinio vadovas ir (ar) įgaliotas asmuo.
Progimnazijos taryba patvirtinusi šias metodines grupes:
- 1-2 klasių pradinio ugdymo mokytojų metodinė grupė;
- 3-4 klasių pradinio ugdymo mokytojų metodinė grupė;
- lietuvių kalbos ir literatūros mokytojų metodinė grupė;
- matematikos ir informatikos mokytojų metodinė grupė;
- gamtos, socialinių mokslų ir fizinio ugdymo mokytojų metodinė grupė;
- dorinio ugdymo, menų ir technologijų dalyko mokytojų metodinė grupė;
- užsienio kalbų mokytojų metodinė grupė;
- 5-8 klasių ugdymo mokytojų metodinė grupė.